Thursday, August 26, 2010

sEnGAL mOLep =)

Adus hai, semalam ada kelas wacana, memang dah ku agak mesti kena fire. Sengal kot! Nak buat macam mana nasib la. Adus yang teruknya, puan nie ada gak ngarut dia bulan- bulan puasa nie. Malu kot time kelas tu. Ade ke patut dye cakap sal menegak dan menegakkan. Bikin malu sama lelaki je. Ade ke patut dye cakap kalau nak tahu pasal tegak menegak nie tanyalah budak laki, konpem la kami tahu. Ades, ramai kot budak girl yang gelak- gelak. Blues punya otak !! Hahaha aku pon gelak gak sebab lucu kot ngan puan nie. Aku pon tak tahu yang aku ada janda lam kelas tu. 3 orang tu, ramai siot. Hahahha puan nie memang pandai sakat- sakat student, dye gelak mak oii cam nenek sihir. Seram gila. Haahaha ape pon okay gak dari kena fire je kan??

Pastu yang paling sengal bila dye cakap sal plagiat nie semua punya assignment. Konpem r aku pon kena sebab aku memang plagiat kot. Curi ayat- ayat internet. Huuhu takot la pulak kena repeat. Malukan masyarakat je aku nie. Sehari gak aku fikir, aku hitung ngan kira -kira. Bila aku tolak 25 markah yang burn dari asignment tinggal lagi 75 markah. Dapat 70 markah dah kira okay laa nak dapatkan A- je kan? Ape yang penting, aku memang rasa sengal dan menyesal kot sebab plagiat asignment. PLAGIAT nie maknanya kebas ayat orang tanpa tukar ape pon laa k =)

No comments:

Post a Comment